W grudniu 2005 r. Spółka przyjęła Politykę Jakości o następującej treści:
POLITYKA JAKOŚCI
Spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. w Kaliszu. Misją naszej firmy jest świadczenie usług związanych z oświetlaniem ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych o poziomie jakości, który spełnia wymagania i oczekiwania naszych Klientów.
Strategicznymi celami naszej firmy są:
- osiągnięcie pełnego zaufania Klientów do firmy OUiD sp. z o.o. poprzez stosowanie rozwiązań zgodnych z ich oczekiwaniami,
- utrzymanie rangi wiodącej firmy w rejonie kalisko - konińskim w zakresie usług oświetleniowych.
Osiągnięcie celów strategicznych realizowane jest przez:
- wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie utrzymania i modernizacji sieci oświetleniowej,
- ciągłe doskonalenie wykonywanych usług,
- profesjonalną obsługę, satysfakcjonującą naszych klientów,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych i świadomości jakościowej przez całą Załogę Firmy,
- systematyczne śledzenie przepisów prawnych dotyczących działalności Spółki
i konsekwentne ich stosowanie, - nieustanne doskonalenie skuteczności i przydatności stosowanego systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO-9001:2001.
Zarząd Spółki zapewnia postępowanie zgodne z następującymi zasadami:
- Cała Załoga OUiD sp. z o.o. swoim zaangażowaniem i świadomością pro jakościową w swojej pracy tworzy wizerunek firmy,
- Każdy pracownik:
- odpowiedzialny jest za jakość własnej pracy,
- ma prawo i obowiązek uczestniczyć w doskonaleniu stosowanego systemu zarządzania jakością.
1 czerwca 2006 roku Spółka uzyskała certyfikat potwierdzający wprowadzenie Systemu Zarządzania, zgodnie z normą EN ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych.
W roku 2007 podjęta została decyzja o rezygnacji z auditu nadzoru zgodności z normą PN-ENISO9001:2000 wprowadzonego i stosowanego w Spółce Systemu Zarządzania, a wszystkie opracowane w ramach Systemu Zarządzania Jakością procedury zostały utrzymane i przyjęte do stosowania jako Instrukcje.
W chwili obecnej trwają prace mające na celu uruchomienie od 2017 roku nowej polityki jakości zgodnej z obowiązującą normą ISO 9001:2015 w aspekcie obowiązujących przepisów dotyczących m.in. Spółki OUiD.