« Wróć

Polityka jakości

W grudniu 2005 r. Spółka przyjęła Politykę Jakości o następującej treści:

POLITYKA JAKOŚCI

Spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. w Kaliszu. Misją naszej firmy jest świadczenie usług związanych z oświetlaniem ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych o poziomie jakości, który spełnia wymagania i oczekiwania naszych Klientów.

Strategicznymi celami naszej firmy są:

  • osiągnięcie pełnego zaufania Klientów do firmy OUiD sp. z o.o. poprzez stosowanie rozwiązań zgodnych z ich oczekiwaniami,
  • utrzymanie rangi wiodącej firmy w rejonie kalisko - konińskim w zakresie usług oświetleniowych.

Osiągnięcie celów strategicznych realizowane jest  przez:

  • wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie utrzymania i modernizacji sieci oświetleniowej,
  • ciągłe doskonalenie wykonywanych usług,
  • profesjonalną obsługę, satysfakcjonującą naszych klientów,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych i świadomości jakościowej przez całą Załogę Firmy,
  • systematyczne śledzenie przepisów prawnych dotyczących działalności Spółki
    i konsekwentne ich stosowanie,
  • nieustanne doskonalenie skuteczności i przydatności stosowanego systemu zarządzania  jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO-9001:2001.

Zarząd Spółki zapewnia postępowanie zgodne z następującymi zasadami:

  • Cała Załoga OUiD sp. z o.o. swoim zaangażowaniem i świadomością pro jakościową w swojej pracy tworzy wizerunek firmy,
  • Każdy pracownik:
    • odpowiedzialny jest za jakość własnej pracy,
    • ma prawo i obowiązek uczestniczyć w doskonaleniu stosowanego systemu zarządzania jakością.

1 czerwca 2006 roku Spółka uzyskała certyfikat potwierdzający wprowadzenie Systemu Zarządzania, zgodnie z normą EN ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych.

W roku 2007 podjęta została decyzja o rezygnacji z auditu nadzoru zgodności z normą PN-ENISO9001:2000 wprowadzonego i stosowanego w Spółce Systemu Zarządzania, a wszystkie opracowane w ramach Systemu Zarządzania Jakością procedury zostały utrzymane i przyjęte do stosowania jako Instrukcje.

W chwili obecnej trwają prace mające na celu uruchomienie od 2017 roku nowej polityki jakości zgodnej z obowiązującą normą ISO 9001:2015 w aspekcie obowiązujących przepisów dotyczących m.in. Spółki OUiD.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.